23948sdkhjf

Stylepit midt i strategiskifte

Onlineportalen Stylepit, der tidligere hed Smartguy, kæmper lige nu benhårdt med en ny strategi.
Den nye strategi skal forvandle rødt til sort på Stylepits bundlinje og gøre modeportalen skarpere i et konkurrencepræget marked. Det skriver Børsen.

Stylepit kom ud med et underskud på 65,7 mio. kr. i de første seks måneder af regnskabsåret 2013/2014.

- Vi kommer ud af et hårdt år, og vi går nok også et hårdt år i møde. For det tager tid og koster penge at transformere en virksomhed, og vi skal have opbygget Stylepit som varemærke. Målet er, at vi på sigt kan sikre en lønsom vækst, siger Thomas Wandahl, adm. direktør i Stylepit til Børsen.

Thomas Wandahl tiltrådte som adm. direktør den 1. januar. Han har en fortid som topchef i Telmore.

Effektiv markedsføring
Stylepit satser nu på en mere effektiv markedsføring, så de kan følge med giganterne Asos og Zalando.

Thomas Wandahl udtaler, at Stylepit er midt i i deres turnaround, men understreger også, at det er noget, der tager længere tid.

Den rette til jobbet
I Stylepits bestyrelse er der opbakning til, at Thomas Wandahl er den rette mand til at navigere Stylepit gennem krisen og ud på den anden side.

- Det var min, bestyrelsens og de større ejeres overbevisning, at Thomas er den helt rigtige mand til den situation, som Stylepit står over for. Thomas er en rigtig leder, og det er det, der er brug for, siger bestyrelsesformand Klaus Nyengaard.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.183